Word vriend van Zinsverband

Zinsverband is een particulier initiatief en wordt geheel gefinancierd door giften, fondsen en inkomsten uit kaartverkoop voor programma's.

U kunt bijdragen aan de voortgang van Zinsverband door vriend te worden. Uiteraard krijgt u voor uw vriendschap ook iets terug: mooie inhoudelijke en zinvolle programma's. Daarnaast belonen we vrienden met toegangskaarten voor verschillende programma's en een uitnodiging voor een exclusieve vriendenavond.

Hoe word je vriend?

White card
Bijdrage van € 100,- per persoon per seizoen:
U ontvangt drie gratis kaartjes voor programma's naar keuze (excl. cursussen).
Tevens ontvangt u een uitnodiging voor onze jaarlijkse vriendenavond.

Orange card
Bijdrage van € 250,- per persoon per seizoen:
U ontvangt gratis toegang tot alle programma's (excl. cursussen). Tevens ontvangt u een uitnodiging voor onze jaarlijkse vriendenavond.

Greencard
Bijdrage van € 500,- per persoon per seizoen:
U ontvangt een passe-partout voor gratis toegang tot alle programma's van het seizoen, inclusief de cursussen. Tevens ontvangt u een uitnodiging voor onze jaarlijkse vriendenavond en u mag ook een introducé meebrengen naar de vriendenavond.

Green card plus
Bijdrage van € 800,- of meer per seizoen:
U ontvangt voor twee personen een passe-partout voor gratis toegang tot alle programma's van het seizoen, inclusief de cursussen. Tevens ontvangt u voor twee personen een uitnodiging voor onze jaarlijkse vriendenavond.

Interesse?

Neem contact op met onze penningmeester Joke de Kock via info@zinsverband.nl.

De belastingdienst betaalt mee
Stichting Zinsverband is door de Belastingdienst aangemerkt als ANBI, daarmee is een gift aan Zinsverband volledig mee te nemen in uw belastingaangifte.

Wij beseffen dat niet iedereen de mogelijkheid heeft om financieel bij te dragen aan de voortgang van Zinsverband. Dat hoeft ook niet. Door het bezoeken van onze programma's laat u zien dat u ons aanbod waardeert. En voldoende belangstelling voor een programma laat aan fondsen en vrienden zien dat het van belang is dat deze programma's gemaakt worden. Ook dat is een belangrijke bijdrage aan de voortgang van Zinsverband.